Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30 31 1 2 3 4
Pozvánka na "Tříkrálový turnaj ve stolním tenisu amatérů" v sobotu dne 4. 1. 2025
5
Tříkrálová obchůzka bude dne 5. 1. 2025
6 7 8 9 10 11
Pozvánka na " Posezení s přáteli myslivosti" v sobotu dne 11. 1. 2025
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
Vstupenky do divadla na satirickou komedii "Revizor" jsou vyprodané
26
27 28 29 30 31
Pozvánka na hasičský ples dne 31. 1. 2025
1 2
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
    Pondělí 8:30 - 11:30, 15:00 - 17:00 
    Středa 8:30 - 11:30, 15:00 - 17:00 
  2. Telefonické podání+420 466 941 017
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec-ceperka@volny.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Čeperka, B. Němcové 1, 533 45 Opatovice nad Labem 

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí: 8:30 - 11:30, 15:00 - 17:00 
středa 8:30 - 11:30, 15:00 - 17:00 

Telefonické podání: +420 466 941 017
Poštou na adresu Obecní úřad Čeprka, B. Němcové 1, 533 45 Opatovice nad Labem 
Elektronicky na e-mail: obec-ceperka@volny.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: khtbx7f
Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad, Obecní úřad Čeperka, B. Němcové 1, 533 45 Opatovice nad Labem 
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Sazebník úhrad nákladů za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb.pdf

Formuláře

Poskytnuté informace podle zákona 106/1999 Sb.

Rok 2019:

Rok 2020:

Rok 2021:

Rok 2022:

Rok 2023:

Nebyly poskytnuty žádné informace podle zákona č. 106/1999 Sb.

Rok 2024: